Nypremiär av favoriten

Har haft en skön lördag. På förmiddagen var hela familjen ute och städade bilen, fixade med cyklar och städade undan vintersaker. Sedan har jag tagit min älskade tupplur med Isabella. Att sova på dagen är ju bland det bästa som finns. Jag sover tio gånger skönare på dagen än på natten.

På eftermiddagen kom äntligen den efterlängtade solen och jag satt ute på altan och läste. Trots att jag bara satt där en timme så hettar det i ansiktet. Fräknarna har också börjat ploppa upp. Men det är ännu ingen större värme i luften. Så fort solen går i moln får man dra en filt över sig.

I kväll är det dags för nypremiär av ett av mina favoritprogram genom tiderna- Robinson! Ser fram emot det och lär inte missa ett avsnitt. Men allra helst skulle jag i kväll ha velat vara i Luleå och vara med på tjejkväll med Theres, Charina och Wiveka. Avundsjuk!!!



Barnen hjälpte till att tvätta bilen.






Isabella lekte på altanen i eftermiddagssolen...



...medan mamma läste inredningstidningar och njöt av ett kallt glas vitt med jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Glaset med jordgubben i såg ju inte helt fel ut!!

Blir spännande och se om Robinson blir bra.. Hälsa familjen. Kram

2009-03-21 @ 19:30:19
Postat av: KB

Massor med kramar

2009-03-21 @ 20:12:20
Postat av: Kattis

Låter som en härlig lördag!

Stor kram.

2009-03-22 @ 07:32:50
Postat av: Anna W

hahaha! :))

2009-03-23 @ 09:09:08
Postat av: Anna W

hahaha! :))

2009-03-23 @ 09:09:25
Postat av: A

Anna- Vad hahaha? : )

2009-03-23 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0