Sjukstuga

Jobbade kväll i går och såg fram emot en ledig dag med barnen i dag. Funderade på att hitta på något. Kanske gå till biblioteket och låna böcker. Men det blir inget sådant. Isabella är jätteförkyld. Hon nyser, hostar och har feber. Natten har därmed varit jobbig som tusan.

Isabella har legat som en kloss på mig men jag har varit tvungen att putta bort henne eftersom hon var varm som en kamin. Dessutom har hon konstant hostat i mitt ansikte så om  jag inte blir sjuk efter detta så har mitt gamla vanliga imunförsvar kommit tillbaka.

Det känns dock inte så. Fryser och känner mig lite småhängig. Kalle snorar också. Snacka om att bakterierna lever loppan här hemma. Jag blir hemma i morgon också med barnen så de får krya på sig.


Kommentarer
Postat av: C

Era stackare! Hoppas det går fort över. Vi är fortfarande inte pigga, så väldigt less på detta nu.

2009-03-09 @ 14:12:25
URL: http://thatsnotit.blogg.se/
Postat av: Linda S

Nä men vad tråkigt... Har dom blivit sjuka!! Hoppas dom blir bra snart.

Kram Linda

2009-03-09 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0