Fullt upp

Oj, ett bloggavbrott på tre dagar. Inte likt mig men jag har haft fullt upp. I måndags var jag ledig och då tog jag tag i alla gamla barnkläder som bara ligger och skräpar. Sorterade dem i storlekar, fotograferade dem och la till och började med ut tre klädpaket på Tradera.

Har lite svårt för Tradera, tycker att det verkar krångligt jämfört med Blocket, men tänkte ändå att jag skulle ge det en chans. Om det går bra och inte känns jobbigt med post och frakt och sånt skit har jag fem klädpaket till som ska säljas. I annat fall återvänder jag min vana troget till Blocket.

I dag har jag varit uppe på Stockholms sjukhem och hälsat på min vän Lotta som ligger där efter att ha opererat bort halva sin lever. Hon har förstås väldigt ont men jag tyckte trots detta att hon såg hyfsat pigg ut. Det blev förstås en hel del snack om livet och döden. Om den ångest hon känt, och fortfarande känner. Det går inte att föreställa sig hur hemskt det måste vara. Det var riktigt roligt att träffa henne och jag ser fram emot att ta en lunch med henne om några veckor. Vi hann nämligen inte prata om allt eftersom Expressen kom och ville göra en intervju. Vill ni läsa Lottas berättelse finns länken till hennes blogg Vimmelmamman här på sidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0