Lycka!

Ja, jag lever. Men det är mycket nu. Jag kan berätta något roligt och det är att jag är ny tf nöjeschef på tidningen! Jag blev det i tisdags och jag är mer än glad. Det är fantastiskt och det är något som har varit min dröm väldigt väldigt länge. Jag går omkring på små moln. Men det är ju också mycket att göra på jobbet och stort ansvar och jag vill gärna landa i soffan när jag kommer hem. Min träning går därför käpprätt åt skogen. Vet inte hur jag ska börja orka röra på mig igen.

Tyvärr så har jag bara mitt nya roliga jobb till slutet av januari. Då kommer den ordinarie chefen tillbaka från pappaledigheten och jag blir reporter igen. Men det tänker jag inte på nu. Jag fokuserar istället på nuet!


Kommentarer
Postat av: Egirl

Grattis, har du väl fått in foten som CHEF lär det ju bli så sen på heltid. Kul för dig!!!!! :-)

2009-10-17 @ 08:51:37
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0