Myspys

Arbetsveckan är slut och den har passerat i rekordfart. Anledningen är att jag har varit nöjeschef hela veckan. Och jag älskar det! Det passar mig så bra eftersom jag älskar att planera och det är ju vad det handlar om till stor del. Planera in jobb och lägga pussel, det vill säga bestämma hur artiklarna ska ligga i tidningen. Ska vara det nästa vecka också vilket jag är lycklig över.

Förra helgen då Micke och Theres var här var supermysig. Jag var visserligen inte särskilt frisk. Fick en förkylning som satte sig på luftrören och eftersom jag har astma är jag fortfarande inte helt bra. Känner mig som en 90-åring då jag går i en liten uppförsbacke.

Men jag har inte haft feber så jag orkade ändå vara igång. Jag, Micke, Theres och barnen var på Skansen förra lördagen och utöver det åt vi god mat, spelade "Idol"-spelet och pratade massor. Längtar redan efter dem.

I helgen blir det lugnt. Mys, mys, mys och vila. I morgon kommer en kompis som bor nära och hälsar på med sina barn en stund och på söndag kanske jag ska träffa min gamla skolkamrat Anna som också bor här. Men kvällarna ska vi ägna åt varandra.

Lämnar er med en bild på mig och Linda från bröllopet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0