Happy

Jag är så glad i dag. Mitt reportage som jag jobbat med ganska länge kom i tidningen i dag och jag är jättenöjd. Det handlar om IVF och jag har fått följa ett underbart gulligt par som heter Anna och Anders.

Här kan ni läsa det:

http://www.metro.se/se/misc/pdf/2010/04/28/SEMMA_2010_04_28.pdf

I kväll åkte Pata till Skåne för att spela golf och jag blir ensam hemma hela helgen. Men det gör inte så mycket eftersom jag sett till att skaffa mig sällskap. Jocke ska sova här någon natt och Patriks föräldrar och Jocke kommer på middag på fredag. Det blir supertrevligt! Vi ska grilla och spela spel och dricka vin!

Jag mår dock inte hundraprocentigt. Har fått nån bakterie i magen så typ en timme efter jag ätit nått får jag hemsk magknip och måste springa på toa med diarre. Trevligt värre. Men det är inte magsjuka för jag mår toppen i övrigt och har aptit och är pigg. Men det går väl över. Jag ser det som en bantningskur. Hehe.

Nej nu ska jag krypa upp i soffan och skratta åt Anna Anka och sen njuta av Greys. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0