Redo

I dag har vi handlat de sista sakerna till bröllopet. Nu är vi klara med allt och det känns grymt skönt. Eller nästan med allt. Det är ju en del saker kvar förstås. Brudklänningen ska strykas, dukarna ska strykas, jag ska fixa lite till maten och jag glömde helt bort att handla puder idag. Men på onsdag kommer mamma och det känns fantastiskt skönt! Då blir det ordning på torpet! : )

Jag var lite pirrig i går. I dag känns det bara kul! Jag längat så jag döööör! Det ska bli så roligt att få fira den här dagen med alla personer som betyder mest i mitt liv! Fantastiskt!

Hoppas dagarna går fort. Men det gör de ju. Jag jobbar bara måndag och tisdag. Sen är jag ledig onsdag för att Kalle början ettan. Förstår ni? Ettan! Hur stort som helst! Torsdag och fredag ska jag och mamma fixa saker, jag ska göra naglarna och köpa det jag glömde köpa i dag. Men jag är redo. Så jäkla redo att bli fru Sandberg!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Fattas bara annat att du är redo att bli fru Sandberg... du har ju firat i massor av år! ;-) Men att stryka en brudklänning... det hade inte jag vågat göra hemma. Jag hämtade den samma dag, nystruken och fin från butiken. (trots att jag köpte den redan i april).:-)

2010-08-22 @ 09:09:24
Postat av: Anonym

Jag har inte köpt min klänning i en butik så det blir svårt. Den är uppsydd i Kina. Men mamma är här och hon kan det där. Det blir bra! : )

2010-08-22 @ 11:15:37
Postat av: Kattis

Aha, då förstår jag. Men mammor brukar fixa det mesta, känns tryggt att ha dem nära dagar som denna stora dag som närmar sig! ;-)

2010-08-23 @ 10:03:30
Postat av: Micke

Gud vad spännande. Hoppas ni får en underbar bröllopsdag! ;)

2010-08-28 @ 01:08:16
Postat av: KB

Det var så fint i kyrkan... med ett sånt vackert brudpar kan det ju inte bli annat än fint ;-)

2010-09-03 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0