Det går bra nu

Ser ni vad jag är duktig! Tre dagar på raken nu. Jag säger ju att jag är igång igen! Jag har visserligen inte så mycket att blogga om i dag då det inte har hänt något utöver det vanliga, ni vet, jobba, äta, stressa, laga mat, hämta barn och sova.

Jag inte ens tränat i dag. Vilket jag faktiskt nu för tiden gör minst tre dagar i veckan, oftast fyra. Anledningen heter Wii Fit plus och är min sedan en månad tillbaka. Det är effektivt och så roligt att jag till och med ser fram emot att träna! Vilket jag normalt ALDRIG gör! Men nu går det som tåget. Eller inte eftersom de står stilla, men ni fattar vad jag menar.

Varje söndag sätter jag upp ett mentalt träningsschema för veckan. Den här veckan ser det ut som följer: Måndag- Wii fit, tisdag- vila, onsdag- promenad, torsdag- Wii fit. fredag- vila, lördag- vila, söndag- Wii fit innan frukost och promenad.

Tre kilo ned på tre veckor är resultatet so far och då äter jag som vanligt men med något minskade portioner. Happy!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Åh vad kul att du börjat blogga igen. Har saknat att kunna gå in här och titta till dig lite!:-)

Vad duktig du är med träningen. Är det bra träningsprogrammet? Behöver man någonting till? Tänkte typ på den där brädan eller något annat...?

Ge hela familjen en stor kram från mig. Kram kram Linda

2010-02-24 @ 16:21:23
Postat av: Theres

Det är bra jobbat,fortsätt i det tempot=)

2010-02-25 @ 01:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0