Vintervärld

Det är minus 23 grader ute och kaos i lokaltrafiken. Tunnelbanan kör inte sträckor ovan jord och pendeltågens växlar fryser sönder. På bussarna är det knökfullt och folk trängs som packade sillar. Det är roligt nu. NOT! Och det verkar inte ha något slut. Är så less på vintern så jag vill spy.

Trots detta kommer här lite fina vinterbilder från helgen.



På väg hem från pulkbacken. Pata drar trollen på gångvägen som minst sagt behöver plogas.



En glad prins på toppen av isberget.



Och förstås en glad tjej.



Kalle hoppar från garagetaket.



Isabella gör sig redo att hoppa (och jag ska erkänna att jag var sjukt nervös av att ha en fyraåring på taket).



Så här ser det ut efter att hustaket är skottat. Kul när det börjar smälta...



Slutligen en bild på tårtan jag gjorde då Isabella fyllde år. Är rätt nöjd om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Theres

Oj så glada dom ska vara över att ni har så mycke snö nu=) Fina bilder var det!Tänker på er!!

Kram

2010-02-24 @ 01:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0