Bra där!

I dag släpptes biljetterna till Lady Gaga och jag och Linda hängde på låset till Ticnet. Linda var snabbast och fick tag på två fina dyrgripar så nu blir det "Bad Romance" i Globen i maj!!!! Jadå!!!!

Sen hände en annan kul grej i dag. Jag vann för första gången stegtävlingen som vi på redaktionen kört i flera veckor. Det var jag som startade den men jag har aldrig lyckats vinna eftersom de som är med fullständigt flippade ur. De gick till jobbet, från jobbet och flera mil efter jobbet. Jag hade inte en suck.

Men i veckan var det av olika anledningar bara tre som tävlade och då såg jag min chans. Jag låg i och det gick hem! Vinsten: en vinflaska för 80 kronor av förloraren Åsa. Trevligt!

Nu- tacos, rödvin, kanske en bastu och häng i soffan. Sköööönt!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Grattis!!!

2010-03-06 @ 08:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0