Bröllopsplaner

Det är ju mycket bröllop i mitt huvud just nu. Och vi har hunnit ganska långt i planeringen. Så här ser det ut so far:

Klänning- check
Skor- check
Kock och mat- check
Kyrka- check
Lokal- check
Näbbklänning- check
Frisör- check
Sminkös- check
Toastmasters- check
Inbjudningar- check
Solister i kyrkan- check
Färgtema- check

Sen vet vi ungefär vad vi ska ha när det gäller ring, bukett, sånger i kyrkan och dukning.

Min plan är att vi ska ha så mycket som möjligt klart innan sommaren och det tror jag nog att vi lyckas med.

Jag sitter och bläddrar på kvällarna i Kattis och Lindas gamla bröllopsmagasin och funderar och pratar med Patrik som svarar ja eller nej. Jag ger förslagen, han tar besluten, och är det ett annat beslut än jag tänkt så drar vi det femton varv till. Hehe.

Längtar!!!!

Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

Stackars Pata. 15 varv, han måste vara helt slut nu.

2010-03-20 @ 07:39:08
Postat av: sara W

vad kull!va fin blogg

2010-03-20 @ 08:22:21
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja tänk att tidningarna kom till användning till slut ;-) Har bokat övernattnigsrummet, så nu är det bara resan kvar. Bila eller flyga är frågan?! :-) Kram!

2010-03-20 @ 12:24:14
Postat av: A

P- det är inte synd om Pata- om han bara lärde sig att ta rätt beslut från första början så vore det inget jobbigt alls.

Sara- Tack!

Kattis- Ja nu är tidningarna framme! : ) Tack, tack!

2010-03-20 @ 17:22:26
Postat av: Patrik Ljungström

Du menar DITT beslut?

Jag kanske ska komma över?

2010-03-20 @ 20:11:10
Postat av: Theres

Ååå så jag längtar,ska bli så fint o underbart=) o grina kommer jag säkert göra=) haha!

Våran fråga är oxå,flyga el köra bil?? så måste sovplats bokas=)

2010-03-25 @ 12:16:09
Postat av: A

Theres- sovplats har ni ju här! Men hur ni ska åka det får ni bestämma själv! : )

2010-03-25 @ 16:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0