Redo för våren

Har varit hemma i dag eftersom Patrik fick hämta Isabella från dagis igår. De tyckte att hon var lös i magen. Sen när hon kom hem bajsade hon inte en enda gång. Men om hon hade kommit i dag så hade de blivit sura och därför bestämde jag mig för att vara hemma. Men det känns som att det var helt i onödan för hon verkar inte det minsta sjuk. I morgon ska hon definitivt till dagis.

Jag har dock gjort lite nytta i dag. Har städat lite och framförallt har jag skurat och fräschat upp uterummet! I helgen ska det bli femton grader varmt sägs det och om vädergudarna ska vara så snälla så vill jag sitta ute och njuta. Så nu är det avtorkat, duken på plats och dynorna framme. Och så har jag och barnen påskpyntat där ute! Nu väntar vi in våren!



Nu är vi redo!





Men så här mycket snö har vi fortfarande kvar...



...så här såg det ut förra året samma datum. Herregud vilken skillnad.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh vad fint och mysigt! Här har det varit soligt och +16 grader i dag... men jag har bara fått känna av det underbara vädret nån minut under lunchen. :-(

Hoppas det blir fint på lördag - för då är jag också ledig!:-)

Kram!

2010-03-25 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0