Ekorrhjulet

Jag tycker livet springer iväg. Jag vaknar upp på måndag, sen vaknar jag upp på fredag och fattar inte var veckan tog vägen. Och det är likadant med helgerna. På fredagskväll känns det så bra och att man har hela helgen framför sig. Sen innan man hinner blinka är det söndag.

Vi har så mycket nu också på helgerna då båda barnen har aktiviteter och jag försöker hinna med att plocka svamp då det är ljust. Dessutom vill jag klämma in löppass. Inte underligt att man kraschar i soffan efter middag. I lördags myste familjen under filtarna och tända ljus. Vi såg "Tillbaka till framtiden" vilket var en kul nostalgitripp. Kalle tyckte den var cool men även barnen är trötta och efter ett tag såg det ut så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0