Äntligen!

Det har varit en del problem med bloggen. Anledningen är att blogg.se har strulat eftersom de flyttat alla bloggar till nån annan server eller nått sånt. Nog om det nu.

Sommaren har gått och den var fantastisk! Fint väder, inte supervarmt men soligt nästan alla dagar. Mys med familjen i Luleå och hemma i Väsby en vecka. Och så en vecka på Öland som var en ny upplevelse och som jag absolut vill återvända till!

I sommar sprang jag utav bara den. Sprang minst fem kilometer varannan dag och lyckades därmed hålla vikten hyfsat bra trots mycket mat och dryck.

Förra lördagen sprang vi tjejmilen, det som varit målet sedan jag började springa. Och det gick över förväntan bra!! Jag sprang det snabbaste hittills och gick i mål på 1 timme och 33 sekunder. 33 irriterande sekunder visserligen men jag är ändå nöjd! Nästa lopp är bokat, den 14 oktober och då siktar jag på under timmen! Ska anmäla mig till ett lopp med jämna mellanrum så jag har något att sikta mot och träna till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0