Räknar dagarna!

Tre dagar kvar till ni vet vad! Melodifestivalen förstås! Jag längtar, längtar, längtar! I morgon slänger jag ut min analys i ämnet! För jag är ju naturligtvis Metros schlagerexpert. Konstigt vore ju annars!

Helgen blir lugn och skön. Och med det menar jag att jag bara ska vara hemma. Patrik åker till fjällen i morgon och jag och barnen ska mysa själva. Lite besök blir det förstås av Linda, Linnea och Gun-Marie! Trevligt värre!

I övrigt har jag lite bloggtorka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det jag tänker på kan jag inte skriva öppet om ännu och det gör ju att det blir lite jobbigt. Ska forska i ämnet och se om jag kanske kan dela med mig till er.


Kommentarer
Postat av: C

Jag visste faktiskt inte att det är melodifestival i helgen. Vilken tur att jag har dig som informerar mig om allt viktigt här i världen =)

2009-02-04 @ 23:01:17
Postat av: Linda S

Ja det blir spännande med Schlager...

Åh hoppas vi kan ses den där dagen som vi pratade om. Saknar er jättemycket. Ta ett glas vin för mig också!:-)

2009-02-05 @ 18:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0