Sorry

För bortfallet i veckan. Har haft sjukt mycket att göra på jobbet och har typ däckat i soffan på kvällarna, dessutom har jag varit förkyld. En envis förkylning som satte sig på luftrören och på rösten. Jag som just kommit igång och börjat cykla till stationen. Morr. Men nästa vecka kör jag hårt igen för då ska förkylningen ha släppt!

Annars då? Jo, jag ska tydligen springa tjejmilen! Jag som aldrig springer, som inte har nån kondis och som inte ens äger ett par löparskor. Jojomän! I morgon ska ett par grymma dojor inhandlas och sen börjar hårdträningen! Kan bli hur bra som helst!

Vikten då? Samma skit. Går inte ned nått på vikten, men tack och lov på omfånget. Utan den förändringen hade jag gett upp och satt i mig en pizza. Jag blir tightare i kroppen och det är ju bra! Lite cykel morgon och eftermiddag samt löpträning så är jag kanske redo för beach 2012!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Det kommer att gå superbra på Tjejmilen! Lovar att du tar milen på en timme... Tänk på hur långt du promenerar på en timme?! Kolla det med Runkeeper - går att ställa in på Walking! :)

Vikten går ner här- dock inte lika stora förändringar som i början. ska väga och mäta i morgon, spännande!

Kram!

2012-03-31 @ 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0