Jeans

Idag hade jag på mig ett par jeans som jag köpte då jag just hade börjat med lchf. Jag tyckte då att jag tog i och jag misstänkte att jag aldrig skulle kunna ha dem på mig. Men idag hade jag dem på jobbet. De sitter perfekt förutom att de känns lite tights i midjan. Men har man en lösare tröja över så är det inget större bekymmer.

Har ätit en pastasås gjord på fläskfilé, paprika, lök, grädde, philadelphiaost med vitlök och örter, kalvfond och crème fraiche men pastan bytte jag ut mot broccoli. Gott som tusan! Jäser nu i soffan en stund innan fläsket ska luftas på innebandyn.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Alla mina byxor är förstora - har fått köpa allt nytt. Kan tänka mig att du även fått köpa allt nytt i tröjor och underkläder också när du minskat hela 33(!) cm i midjeomfång... Men det är ju en angenäm sak att slösa pengar på, eller hur? :)

2012-05-09 @ 11:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0